Foros ›
Autor
Mensaxe
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Set 2006, 15:14
Asunto: Carreira Gundián 06

Bueno ahi vai a miña crónica:

A carreira dura como xa se comentara por aquí. Vaia subidiña e por encima por partida doble. Moito nivel participativo, non sei se se chegaría a 100 participantes pero vaia que xente (pedro nimo, ivan iglesias, etc..) bueno xa vos imaxinades. E os pasteleiros coma min cada un como podía. Na 1ª volta moi tranquilo fun para apretar un pouco o pasar a ponte do tren, adiantando a unha cuanta xente, volta a pasar por ponte ulla e volta a subir a supercosta. Aquí en plena costa conocín a Mario (marioeisa), un placer, e empezo a sentir fatiga e tamén calambres, paro, relájome e a tirar pa diante. O que sí me chamou a atención foi a xente que che via pasar, foras diante ou detrás facíanche sentir como un héroe. Quédome cun comentario que escoitei do público: "o mérito xa é chejar, porque xa vai un rebentado andando e mira estes a correr". Canta razón tiña a señora. Bueno pois eso que non quero que esto sea un rollo. Un saludiño a todos.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 10 Set 2006, 15:35
Asunto:

Pois eu este ano fun ata Abegondo que non a coñecia,e defeito non me gustou nada.Creo que me pesou non ir a Gundian.
Espero cronicas,pois foron moitos os foreiros que ata ali se achegaron.
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Dom, 10 Set 2006, 17:22
Asunto: gundian

era a primeira vez q corria en gundian,salin moi tranquilo ata chegar a via do tren dende ali ata a meta fun a morrer hoxe o xemelo respondeume ben e acabei cun tempo de14m52seg tamen vin a varios foreiros na carreira pro ano penso volver saudos e vemonos sabado en san xoan de piñeiro
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 10 Set 2006, 18:05
Asunto:

KENIATABLANCO decirche que si fixeches 14´52" en Gundian,e un bo tempo,tanto que eres do meu nivel mais ou menos,non en vano o ano pasado fixen 14´28"
!! Bueno,son un chisco mellor eu !! Guiño Guiño
Pois en San Xoan de Piñeiro veremonos as caras.Sorte e que gañe o mellor. Moi feliz Moi feliz
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Dom, 10 Set 2006, 18:51
Asunto: gundian

amigo lestrove ainda estou o 60x100 pero ainda asi acepto o reto a ver quen e mellor jejeje bueno amigo vemonos sabado co 1o duelo keniatablanco vs lestrove jejejeje t logo amigo
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Dom, 10 Set 2006, 18:52
Asunto: gundian

olvidavaseme amigo lestrove contanos a cronica de abegondo saudos
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 10 Set 2006, 19:11
Asunto:

!! Concho o 60%,pois si que me deixaches acojonadillo !! Abraiado Abraiado
Nada home,que gañe o mellor,e despois vamos tomar as copas xuntos.E si me gañas serei o primeiro en felicitarte,non teñas duda.
A cronica vai mais tarde,pois vou sair un rato a trotar,si non xa me paso toda a tarde diante do ordenador. Confuso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos