Foros ›
Carreira de Ames - Bertamiráns
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kaufman

Mods
Mods
6/12/08
0 Carreiras
3003 Mensaxes
Coruxo & Santiago
Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 22:12
Asunto: Re: Carreira de Ames - Bertamiráns

En Fuera de Tema hay este mensaje

vicky escribió:
Hola , ayer 24/10/2011 perdí chip en Bertamirans Triste si alguien ha encontrado uno mandar un mensaje Mr. Green .Gracias

A ver si hay suerte.

Socio nº 2 del club de fans de Safita
SUSI11

Novo foreiro
Novo foreiro
1/10/11
5 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Out 2011, 8:18
Asunto: Re: Carreira de Ames - Bertamiráns

Me ha encantado la carrera!!!! El tramo mas bonito el que ivas por un camino por el monte,aunque en general me ha gustado mucho todo el recorrido.
Si podemos para el año repetiremos.
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Out 2011, 8:46
Asunto: Re: Carreira de Ames - Bertamiráns

koala36 escribió:
.
Por certo, "veseche un pouquiño o plumeiro" Pensando Pensando

No, que va Moi feliz Moi feliz
madytos01

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/08
115 Carreiras
207 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Mar, 25 Out 2011, 9:41
Asunto: Re: Carreira de Ames - Bertamiráns

koala36 escribió:
MIOTE escribió:
Todo moi ben, o voluntariado, como sempre fenomenal, a policia local perfecta o circuito, todo chan pero moi ben cun cachiño de monte e camiños polas aldeas.
A única pega e mal gusto para mín: a cantidade de "personaxes" que houbo para dar unha saída a unha carreira pedestre que leva.....cantos anos celebrándose? e agora en época electoral, aparecen de tres en tres "o más". O que nos espera en Santiago.....pola catejoría estará Feijóo, supoño.
A estes "artistas" témoslles que dicir que o deporte apóiase colaborando activamente con tódalas probas populares e logo apoiando os equipos galegos, exemp: SELECCION GALEGA DE FUTBOL¡¡ EQUIPO GALEGO DE CICLISMO¡¡¡ SELECCION FEMININAS¡¡ DEFENSA DAS NOSAS REGATISTAS NOS CAMPIONATOS DE ESPAÑA¡¡¡.....ETC..ETC..ETC..
LAMENTABLE PANORAMA....e o que nos espera....¡
Xa estamos mezclando papas con berzas. O mellor para ti foi un lamentable panorama e foi tamen de mal gusto. A moitos seguro que lles alegrou ver ali a tres Conselleiros da Xunta de Galicia (non son artistas que son conselleiros) participando na carreira ; e supoño que a maioria, nin siquiera se deron conta da participacion deles na carreira ( participacion que por certo mirando a clasificacion, vese que tamen entrenan pois non quedaron entre os 10 ultimos nin moito menos).
Eu supoño que ainda que sean conselleiros, podran participar nunha carreira popular, ou e que habia algunha norma onde poñia : "Prohibida a participacion de conselleiros e alcaldes". Eu non a vin.
Sinto que che molestase a sua participacion.
Por certo, "veseche un pouquiño o plumeiro" Pensando Pensando

En canto a organizacion para min ....XENIAL!!!!
A min en cuestións políticas non me gusta meterme, pero estou de acordo co que di koala36, unha cousa non ten que ver coa outra. De feito, eu entereime de que estuveron na carreira porque lin a noticia en prensa.
Ademáis, eu xa levo uns anos vendo a algún destes personaxes na Pedestre de Santiago, polo que non é a 1ª carreira que corren e me parece que tamén os vin algunha vez na Popular de Cambados. Total, que non é para tanto...
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Mar, 25 Out 2011, 14:28
Asunto: Re: Carreira de Ames - Bertamiráns

Eu non teño que enseñar ningún plumeiro. Grazas a Deus ensináronme a respectar a todo o mundo pero tamén a da-la cara sempre. Nin me agacho nin teño que facerlle a pelota a ninguén; pero sí me fastidia que non se apoie o deporte e anden por ahí alardeando e mercando os xornais para que digan mentiras continuamente, e digoo porque o sei.
Ademais isto é un foro aberto e eu comento algo e tí contestas o que queiras, son repectuaosa coas opinións, pero tamén quero da-la miña.
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
715 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Out 2011, 15:35
Asunto: Re: Carreira de Ames - Bertamiráns

e algunha fotiño non temos??
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
510 Carreiras
1584 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Out 2011, 21:26
Asunto: Re: Carreira de Ames - Bertamiráns

Muy participativa esta carrera, de recorrido bastante favorable, aunque esas rectas finales Frecha se hacían eternas . Me sorprendió ver a los Conselleiros dándonos la salida, por lo visto también dieron ejemplo y corrieron, este deporte es único. Aplauso
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
510 Carreiras
1584 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Out 2011, 21:29
Asunto: Re: Carreira de Ames - Bertamiráns

MIOTE escribió:
Todo moi ben, o voluntariado, como sempre fenomenal, a policia local perfecta o circuito, todo chan pero moi ben cun cachiño de monte e camiños polas aldeas.
A única pega e mal gusto para mín: a cantidade de "personaxes" que houbo para dar unha saída a unha carreira pedestre que leva.....cantos anos celebrándose? e agora en época electoral, aparecen de tres en tres "o más". O que nos espera en Santiago.....pola catejoría estará Feijóo, supoño.
A estes "artistas" témoslles que dicir que o deporte apóiase colaborando activamente con tódalas probas populares e logo apoiando os equipos galegos, exemp: SELECCION GALEGA DE FUTBOL¡¡ EQUIPO GALEGO DE CICLISMO¡¡¡ SELECCION FEMININAS¡¡ DEFENSA DAS NOSAS REGATISTAS NOS CAMPIONATOS DE ESPAÑA¡¡¡.....ETC..ETC..ETC..
LAMENTABLE PANORAMA....e o que nos espera....¡

Me parece genial todo apoyo al deporte gallego, pero no hay presupuesto para todo. Sin embargo sí hay muchas empresas privadas que podrían implicarse pero no lo hacen. La Xunta no es Dios.
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3129 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mér, 26 Out 2011, 9:07
Asunto: Re: Carreira de Ames - Bertamiráns

Por favor, os temas "políticos" relacionados coas carreiras os tratades no foro "Fora de tema 2". Neste fío só temas deportivos, gracias.

Parar
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
715 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Out 2011, 10:53
Asunto: Re: Carreira de Ames - Bertamiráns

Alguén coñece ós organizadores para pedirlle unha fotiño??ainda que sea da saída...
G.Silva

Maratoniano
Maratoniano
21/09/11
0 Carreiras
152 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Out 2011, 15:23
Asunto: Re: Carreira de Ames - Bertamiráns

Na paxina do concello de Ames aparece unha galeria de imaxes da carreira. Pero non deben de estar ben subidas por que non aparece ningunha foto. A ver si o solucionan en breve. Non sei si hai algunha en Picasa...
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
715 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Out 2011, 15:43
Asunto: Re: Carreira de Ames - Bertamiráns

G.Silva escribió:
Na paxina do concello de Ames aparece unha galeria de imaxes da carreira. Pero non deben de estar ben subidas por que non aparece ningunha foto. A ver si o solucionan en breve. Non sei si hai algunha en Picasa...


Me da que no se ven...bueno a ver si hay algún buen samaritano que sacara alguna...es que me gusta tener un pequeño recuerdo fotográfico de cada carrera que disputo. Bueno a ver si hay suerte Rezar
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
715 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 28 Out 2011, 15:47
Asunto: Re: Carreira de Ames - Bertamiráns

Ya colgaron en la galería de imagenes del concello las fotos...pero reportaje escasito, para la gran carrera que se vivió!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos