Foros ›
Autor
Mensaxe
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Mar, 11 Out 2011, 8:41
Asunto: Re: Ahuyentador de perros

Gracias a todos polos consellos. Tentarei de mercar un de todas formas. Sempre é mellor levar algo que nada. Gracias amigos. Vémonos nas carreiras. Saude e kilómetros
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 11 Out 2011, 9:51
Asunto: Re: AHUYENTADOR DE PERROS

rubenigui escribió:


Orbita, non te podes nin imaxinar a de cans que nos saíron o paso o Domingo con non moi boa intención, ata que un doberman se lle botou a Oscar con unha actitude máis que agresiva. O dono o levaba solto, sen correa e sen bozal. Non lle incou o dente a Oscar de milagre. Toda precaución e pouca. Bicos

doy fe de que asi fue.... no se la razon pero el tio no metio el diente.. si lo llega a hacer me jode bien jodido! y el dueño delante

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Out 2011, 10:29
Asunto: Re: Ahuyentador de perros

A todo esto, ¿estades notando un aumento de cans nas zonas polas que adestrades?? Pola miña zona cada vez estou escoitando máis críticas de corredores e ciclistas que se están queixando do tema. Sobre todo exemplares das denominadas "razas perigosas" que levan a pasear case sempre sen bozal (aínda que si, normalmente, con correa!). No caso que comentades, o bichiño mordedor non se trataba dun "yorkshire" precisamente!!!
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 11 Out 2011, 15:19
Asunto: Re: Ahuyentador de perros

A min por sorte o outro dia o can non acertou a meter o dente, pero intentou saltar encima. Co dono o lado chillandolle..
Outra vez en Piñor a mais de 3 km de ningures dos pastores alemans soltos con collar !!!! alguen os deixou un rato soltos por ali nunha pista forestal. A Coña foi que antes que probar si tiñan boas ou malas pulgas din a volta e logo flipei para volver o punto de inicio...
en resumidas contas... a xente pasa de todo.. incluso na cidade, nos parques andan soltos... non fai nada non fai nada... pero si te mete o dente fodete un par de meses minimo en todos os sentidos

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Out 2011, 16:07
Asunto: Re: Ahuyentador de perros

OSCAROURENSE escribió:
.. non fai nada non fai nada...

Esa é a contestación típica. Aínda que nós pensemos:
-Eu xa sei que non fai nada, señor/a: o carallo é que o sepa él !!! Mr. Green Mr. Green
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 11 Out 2011, 21:10
Asunto: Re: Ahuyentador de perros

URKO escribió:
OSCAROURENSE escribió:
.. non fai nada non fai nada...

Esa é a contestación típica. Aínda que nós pensemos:
-Eu xa sei que non fai nada, señor/a: o carallo é que o sepa él !!! Mr. Green Mr. Green

Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose
Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose
Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose
QUE RAZON TES!!!
Guiño

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Out 2011, 22:59
Asunto: Re: Ahuyentador de perros

Lo siento por los perros con los que algún día (espero que nunca) tenga que emplearlo, pero yo llevo un spray de pimienta, los ahuyentadores por sonido no siempre son efectivos, el spray sí y no es difícil acertar en la cabeza del animal (mejor probarlo antes apuntando a una piedra).

Nunca lo he empleado, yo me decidí por este sistema un día que tuve un problema haciendo senderismo en solitario. Me llevé un buen susto y compré un par de unidades, una que lleva mi novia siempre en el coche y otra que llevo yo cuando voy al monte sin compañía o salgo a correr tiradas largas por sitios donde sé que voy a encontrar perros sueltos.

Es completamente LEGAL. El producto es este y aquí fue donde lo compré (que por cierto tengo que hacer un nuevo pedido de sprays porque los que compré tenían tres años de caducidad y están a punto de cumplirse):

www.nidec.es/es/sprays...ogado.html

Saludos,

Instantáneas de Fondo
instantaneasdefondo.blogspot.com

Empiezo a hablar gallego, no me lo tengáis en cuenta.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Ven, 14 Out 2011, 7:39
Asunto: Re: Ahuyentador de perros

Gracias asueto





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos