Foros ›
Autor
Mensaxe
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Mar, 18 Out 2011, 15:43
Asunto: libro interesante

boa tarde;
estos dias estiven a ler un libro que vos recomendo sobre a vida deportiva e extradeportiva de Emil Zatopek. O libro chamase correr, escrito por Jean Echenoz e da Editorial Anagrama.
Moi entretenido e interesante sobre os inicios deste fenomeno no mundo do atletismo; toda a sua traxectoria ata que se retirou, pasando pola situacion de checoslovaquia nesos anos.
Espero que vos guste.saudos
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4263 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 18 Out 2011, 16:02
Asunto: Re: libro interesante

Eu xa o lin en francés e igual teño a visión distorsionada como atleta pero non me convenceu gran cousa, nin por valores literarios. É un híbrido de novela e biografía cun estilo bastante sobrio e sinceiramente non me pareceu entender mellor a Zatopek despois de lelo, pero ogallá outros non compartan a miña opinión.

Non hai demasiados libros sobre o atletismo, curiosamente, sendo na miña opinión unha actividade cargada de épica e de valores humanos.
loish11

Novo foreiro
Novo foreiro
10/08/11
0 Carreiras
20 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 18 Out 2011, 18:36
Asunto: Re: libro interesante

Para mi o libro de Christopher McDougall :Nacidos para Correr è un libro que engancha o puiden comprobar con xente que ni siquiera corre o que me sorprendeu bastante,tamen para min o mellor como libro pràtico de entrenos è;Autoentrenamiento para Corredores para correr distancias entre 5000 e maraton con distintos tempos con entrenos de 8 semanas moi doados de seguir.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mér, 19 Out 2011, 7:38
Asunto: Re: libro interesante

Eu lín o libro este fin de semana e tamén me gustou, non é unha obra mestra pero está ben. É un libro que se le moi rápido é moi entretido e fala sobre un tipo corrente que un día se puxo a correr e chegou a conseguir nuns xogos olímpicos tres medallas de ouro en 5.000, 10.000 e maratón Abraiado Abraiado Abraiado tremendo o de Zatopek
Saudiños Guiño
h0us3s

Novo foreiro
Novo foreiro
10/08/09
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Out 2011, 10:35
Asunto: Re: libro interesante

En esta vida como todo, para gustos, colores.
El libro "Correr" de Jean Echenoz deja bastante que desear, como "De que hablo cuando de correr" de Murakami.
Recomiendo "Nacidos para correr" de Christopher McDougall y "Ultramaratón" de Dean Karnazes.
Salu2.
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4263 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 19 Out 2011, 11:14
Asunto: Re: libro interesante

Desde luego no hay mucha literatura ambientada en el mundo del atletismo. A bote pronto se me vienen a la cabeza La soledad del corredor de fondo y La media distancia de Alejandro Gándara, poco más.
h0us3s

Novo foreiro
Novo foreiro
10/08/09
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 10:51
Asunto: Re: libro interesante

En la lista de libros no recomendados, me olvide de incluir "Where is the limit?" de Josef Ajram, malo, malo, malo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos