Foros ›
Autor
Mensaxe
Sieiro

Novo foreiro
Novo foreiro
24/09/11
5 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Nov 2011, 20:22
Asunto: MARATON DE MADRID ROCK&ROLL

Boas noites a todos

Levo 2 medias de 1'38 (Oporto) e a segunda de 1'33 (Pontevedra), a idea era facer a Vigo-Bay e dar o salto en Abril á Maraton....
Estou entre facer a de Coruña pero tirame moito máis a de Madrid por todo o que hai arredor dela, especialmente este ano.
Que me recomendades? parece que o malo e k a de Madrid e dura de carallo, pero supoño que valera a pena.... e k tempo deberia de facer, tomando como referencia o das medias miñas?

Moitas grazas compañeiros¡¡¡¡
xoseavion

Maratoniano
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Nov 2011, 22:45
Asunto: Re: MARATON DE MADRID ROCK&ROLL

Pois non che podo recomendar nin unha nin a outra... eso é algo persoal. En canto ao tempo que poderías facer, pois vexo que non es un corredor que se estabilizase na súa progresión. Por eso, o tempo que che dará a pauta será o da Vig-Bay. Como tempo de inicio, plantéxate o dobre da Vig-Bay+20 min. Mantén este ritmo ata o Km 30, e despois xa o teu estado de forma che marcará se podes subir un pouco o ritmo ou tes que sufrir para non perder tempo ata o final. De todos xeitos non te metas moita presión na túa primeira maratón e intenta disfrutar. Xa terás tempo de marcarte obxectivos de tempo esixentes.
mariano

Maratoniano
Maratoniano
18/01/11
0 Carreiras
441 Mensaxes
rianxo
Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2011, 8:55
Asunto: Re: MARATON DE MADRID ROCK&ROLL

Hola Sieiro. Eu tamén vou dar este ano o salto a maratón, e temos en vistas a da Coruña( tamén despois de facer a vig-bay)mais que nada por cercania.Como sabes os nosos tempos son similares aos teus e a partir de Xaneiro imos empezar a preparar un pouco o asalto a categoria reina. Coma sempre con meu irmán e tamén uns amigos que nos estamos empezando a xuntar pa facer saidas. Espero verche en vindeiras carreiras (as próximas que temos en vista .4dic. Cangas - 18dic. Boiro).
Un saúdo campeón.
sito

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/06/09
459 Carreiras
563 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2011, 14:21
Asunto: Re: MARATON DE MADRID ROCK&ROLL

Hola. Eu recomendoche empezar en madrid, e moi animada, ten moito publico e sempre corres con alguen nunca te quedas solo. En coruña o ser nova non se sabe a asistencia que tera.
Eu tamen din o salto a maraton en madrid, e paseino genial, recomendoche que fagas entrenos largos para ir acostumbrandote a esa distancia, eu en madrid salin moi forte, no km 25 iba para 3:15, logo fixose un pouco largo o tramo da casa de campo, o final tiven que camiñar algo xa que nos ultimos kms e onde esta a parte mais dura, pero rematei o maraton en3h28' 04''.
Cos tempos que tes nas medias penso que podes preparar o maraton para facer un tempo entre 3h30 e 3h 40.
Sorte e pensa que hay que empezar suave.
XAKIMCANGAS

Maratoniano
Maratoniano
23/08/10
0 Carreiras
192 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2011, 20:00
Asunto: Re: MARATON DE MADRID ROCK&ROLL

yo para el gran bautizo recomiendo siempre uno multitudinario y a tope de chulo . . .
Madrid, Barcelona, valencia . .. si te gusta el primero querrás hacer mas
Satisfecho
Sieiro

Novo foreiro
Novo foreiro
24/09/11
5 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2011, 23:42
Asunto: Re: MARATON DE MADRID ROCK&ROLL

Graciñas a todos

Mariano grande¡¡¡ non sei pero Sito convenceume, é a Gran Proba e eu creo que o tema psicoloxico é primordial, e non me quero ver en Coruña no Km 35 so.....
Ademais este ano co tema de Rock&Roll vai ser alucinante e me animara a seguir... tan so levo 6 meses entrenando e voume superando exponencialmente, non quero "pinchar" na primeira Gran.
Un tema important e k non sei k tiradas largas facer.....
Mariano cando e a de Boiro? a de Cangas non podo
deivi

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/06/11
0 Carreiras
64 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Nov 2011, 15:24
Asunto: Re: MARATON DE MADRID ROCK&ROLL

Yo tenia la misma duda que tu;me voy a madrid es la primera que hago y quiero estrenarme alli,este año la organiza rock all roll;y cada 10 km va haber grupos tocando en directo;y si la acabas te dan camiseta tecnica adidas;medalla y diploma. Bailar Bailar .ya hare la de coruña para el año siguiente cuando ya sea maratoniano...jejejjeje!!!!!
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Dec 2011, 18:05
Asunto: Re: MARATON DE MADRID ROCK&ROLL

XAKIMCANGAS escribió:
yo para el gran bautizo recomiendo siempre uno multitudinario y a tope de chulo . . .
Madrid, Barcelona, valencia . .. si te gusta el primero querrás hacer mas
Satisfecho

Totalmente de acuerdo....................Este sera mi nº 12 seguidos ,en Madrid...y si no pasa nada raro seguiré......ademas, fue mi debut en maraton y como suele decirse el primero no se olvida .
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 02 Dec 2011, 14:00
Asunto: Re: MARATON DE MADRID ROCK&ROLL

Será mi quinto maratón, todos ellos en Madrid Moi feliz Es mi gran objetivo anual y como una celebración de que las lesiones me respetan Guiño


fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Dec 2011, 13:15
Asunto: Re: MARATON DE MADRID ROCK&ROLL

khene escribió:
Será mi quinto maratón, todos ellos en Madrid Moi feliz Es mi gran objetivo anual y como una celebración de que las lesiones me respetan Guiño

Es super importante cuidarse y saber parar cuando se tenga algun contratiempo , como la preparación es muy larga siempre hay tiempo para recuperar los entrenos.
Ojalá que tengamos suerte con las lesiones y podamos seguir corriendolo muchos años.
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xan 2012, 17:00
Asunto: Re: MARATON DE MADRID ROCK&ROLL

Hola
¿Como van los entrenos ?.........................
Yo ,por ahora todo segun lo previsto, aunque de momento no pienso en Madrid , estoy pensando en la proxima carrera que es la media de Viana .
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Xan 2012, 15:24
Asunto: Re: MARATON DE MADRID ROCK&ROLL

A partir de ahora a pensar en la preparación del maraton ,el domingo corrí en Viana con muy buenas sensaciones y muy buen tiempo
Lunes descanso y hoy martes 35 minutos de trote para ruperación muscular .
Suerte y fuerza en los entrenos
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 31 Xan 2012, 14:19
Asunto: Re: MARATON DE MADRID ROCK&ROLL

Ya está decidido, repito en Madrid, segunda maratón y segunda oportunidad tras la retirada en el km26 del año pasado. Pensé en correr en Coruña pero al final prefiero Madrid aunque haya más cuestas y eso que el año pasado me remató la subida entre el km 24 y 25 que era tendida pero de casi 1 km. Este año espero sufrir la subida de Atocha y disfrutar en el Retiro. El año pasado cuando fui a por el coche entraba la gente en el Retiro y fue duro no poder entrar con ellos, así que este año a entrenar más y mejor para que no vuelva a suceder.

Ayer empecé la primera semana de 12 y lo que tengo claro es que este año voy a hacer algún entreno cerca de los 35 km.
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Feb 2012, 15:29
Asunto: Re: MARATON DE MADRID ROCK&ROLL

Magono escribió:
Ya está decidido, repito en Madrid, segunda maratón y segunda oportunidad tras la retirada en el km26 del año pasado. Pensé en correr en Coruña pero al final prefiero Madrid aunque haya más cuestas y eso que el año pasado me remató la subida entre el km 24 y 25 que era tendida pero de casi 1 km. Este año espero sufrir la subida de Atocha y disfrutar en el Retiro. El año pasado cuando fui a por el coche entraba la gente en el Retiro y fue duro no poder entrar con ellos, así que este año a entrenar más y mejor para que no vuelva a suceder.

Ayer empecé la primera semana de 12 y lo que tengo claro es que este año voy a hacer algún entreno cerca de los 35 km.
Suerte con los entrenos ,
pero 35km me parecen muchos..........Esta claro que no todos somos iguales .....
El año pasado llegué a 28 km por primera vez,pero nunca pasaba de 25
Lo que si hacia era dos dias seguidos larga distancia..... por ejemplo un dia sobre 1h 30m suaves y al dia siguiente cerca de 2 h . Este año solo estoy haciendo un dia a la semana la tirada larga la ultima fue de 23 Km.
Ojalá que llegues bien al retiro y lo disfrutes .
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Xov, 02 Feb 2012, 20:36
Asunto: Re: MARATON DE MADRID ROCK&ROLL

El año pasado hice 22 km un día, la vig-bay una semana antes y 30 km en un trail de montaña, el resto todo por debajo de 18 km y me quedé corto. Como probablemente estaré entre las 3:30 y las 3:50 necesito por lo menos un día (y si son dos mejor) rondar las 3 horas y los 30-35 km, igual sólo es psicológico pero la cabeza me falló más que las piernas el año pasado.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos