Foros ›
Consellos para escoller calzado Trail running
Foros de debate / Zapatillas y material deportivo
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Rask17

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/03/10
14 Carreiras
61 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Xan 2012, 12:34
Asunto: Consellos para escoller calzado Trail running

Moi boas a tod@s;

A partir do mes de Maio quero iniciarme nas carreiras de Trail, en principio adestrar e pouco a pouco ir probando algunha carreira.
A miña dúbida ven a hora de escoller o calzado, agora mesmo para correr por asfalto e todo tipo de camiños en boas condicións estou usando unhas Asics Gt 2160, y estou moi contento con elas. Para comenzar en Trail quero mercar un calzado para saír dende a casa ata chegar ao monte (1km de recorrido por asfalto máis ou menos) eu pensei nas Salomon XR CROSSMAX NEUTRAL, a miña dúbida ven a hora de escoller a talla, nas Asics uso un 9 USA e dicir un 42.5, ¿qué número teño que coller para as de trail?,¿Hai algunha diferencia a hora de escoller a talla?. Como referencia para que me aconselledes mido 1.76 e peso 75 Kg. Acepto calquera tipo de axuda e recomendacións con respecto a modelos e marcas de calzado, non me quero cerrar en bando pola fama que ten a marca Salomon.

Saudos para tod@s.
txuki30

Montañés
Montañés
24/11/09
43 Carreiras
458 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Xan 2012, 15:06
Asunto: Re: Consellos para escoller calzado Trail running

Hola buenas,
desde mis básicos conocimientos y por lo que siempre se ha comentado por aquí, lo ideal sería coger un número más del que se use en las zapas de carretera, sobre todo para evitar machacar las uñas en los descensos. A mí me pasó al comprar unas zapas que estaban de oferta y no tenía muy claro como tallaba, así que me vinieron justas y al principio me fastidiaron bastante, aunque ya no hay fallo. Por lo que he leído ya que no las he probado, las Crossmax están pensadas para el que sale de casa corriendo hasta el monte, pero para más que monte, para senderos y caminos de tierra o hierba. Tampoco será muy buena para circuitos muy técnicos y que necesiten más protección para el pie. Si pensaste en esta zapa por que tienes un trayecto de 1 km hasta llegar a la jungla no creo que sea necesario. No te podría dar muchas más indicaciones más que las que he leído por ahí y seguro que más de uno con buena experiencia te podrá indicar mejor que yo. Un saludo.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Xan 2012, 15:16
Asunto: Re: Consellos para escoller calzado Trail running

Rask17 escribió:
Moi boas a tod@s;

A partir do mes de Maio quero iniciarme nas carreiras de Trail, en principio adestrar e pouco a pouco ir probando algunha carreira.
A miña dúbida ven a hora de escoller o calzado, agora mesmo para correr por asfalto e todo tipo de camiños en boas condicións estou usando unhas Asics Gt 2160, y estou moi contento con elas. Para comenzar en Trail quero mercar un calzado para saír dende a casa ata chegar ao monte (1km de recorrido por asfalto máis ou menos) eu pensei nas Salomon XR CROSSMAX NEUTRAL, a miña dúbida ven a hora de escoller a talla, nas Asics uso un 9 USA e dicir un 42.5, ¿qué número teño que coller para as de trail?,¿Hai algunha diferencia a hora de escoller a talla?. Como referencia para que me aconselledes mido 1.76 e peso 75 Kg. Acepto calquera tipo de axuda e recomendacións con respecto a modelos e marcas de calzado, non me quero cerrar en bando pola fama que ten a marca Salomon.

Saudos para tod@s.

Pois xa que coñeces as asics, estas non estan nada mal

Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 11 Xan 2012, 15:22
Asunto: Re: Consellos para escoller calzado Trail running

Ojo...

Salomon calza pequeño..

afiladosrunners.wordpress.com/
Rask17

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/03/10
14 Carreiras
61 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Xan 2012, 18:11
Asunto: Re: Consellos para escoller calzado Trail running

Grazas aos tres polos consellos, de aquí ao mes de Maio que é cando realmente comezarei a adestrar teño tempo a recibir bos consellos, ou eso espero. As Asics que me indicas Montxo ¿Qué modelo son? as Gel Trabuco 14, teñen boa pinta a verdade.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos